星期五, 8月 31, 2007

西藏遊記--女生的堅忍

節錄與一位去過西藏女生的對話:

A:小弟 B:女生

A: 我覺得有時d女仔比男仔更吃得苦
B:係呀, 我都覺得. 因為女仔唔肯認輸呀嘛,
我係甘囉, 上次響cambodia其實真係好辛苦,
熱到死, 不過我死都唔講出來
佢地d男仔之後先問我, 你真係唔辛苦架咩?

A: 勁呀, 我幾年前同個女仔去意大利,
行左好多路, 我又行得快,
原來佢行到起水泡, 但一句聲都冇出
我後尾知道幾唔好意思

B: 講左我覺得好似自己拖累, 自己又唔想呀, 所以死都唔講.
o係納木措我覺得最辛苦真係去toilet,
我成世人都未試過甘急屎,
夜晚急又唔敢去喎, 出面d藏狗又惡到死,
又黑, toliet又dirty, 唉人地訓訓下醒係因為頭痛,
我訓訓下醒係因為我急屎 HAHA

A: 咁急屎好難忍, 大佬, 頂住晒,
又唔好意思放屁, 一陣放放下唔小心bit 左d 出來重死啦
B: 係lo所以我覺得成個trip最辛苦係哩個
女仔真係好麻煩, 男仔好好多


女生A 也能夠如斯勇敢面對身體上的困難。
我估計堂堂一個男生怎可以輸給這位女生。
在西藏我一定要比這女生更能忍屎。

2 則留言:

小臭 說...

阿活你呢排寫既野好鬼女性主義,成日歌頌女性既.

小張 說...

呢排見左好多女朋友,佢地真係幾tough 架。
有一個中學既女同學會去新畿內亞做Language research,要上山住響村莊入面3個月收集資料,間屋只係用草搭。堅唔堅?