星期一, 8月 20, 2007

短髮

老師多年前是一位長髮及腰的美少女,
丈夫的頭髮還要比老師的長。
兩口子手拖手的走在街上,
乍看背影,
你會以為是一對好姐妹。

一天老師走進班房,
長髮不見了。
同學們嘩的一聲叫了起來,
有的在吹口哨,
有的失聲大笑,
但評價是正面的。

有的女人不宜留長髮,
性格爽朗剛烈女子尤是。(余爭除外)
有的女子一定要留長髮才有吸引力,
楊恭如是也。 (姑且不評論她的所作所為)

但十個男人留長髮,十個都不好看。
長髮的金城武,周杰倫,鄭伊健難看極了。
試想想他們在鏡前梳理頭髮的樣子,
倒胃口。

昨天老師與丈夫到訪,
心裡嘩了一聲,
原來丈夫剪了一頭短髮。
整體感覺十分清潔舒服,
人也顯得精神百倍。
我問他頭上是否輕了很多,
他說只覺頭髮長得很快。

我只喜愛短髮,
三個星期就要去一次理髮店。
近日攪了一個“皮頭”,#註
更花費了數百元買了一個剪髮器,
一開電源,手起鏟落。
爽~
















註: 皮頭, 即Skinhead是也。

6 則留言:

匿名 說...

我都好中意短髮, 覺得岩自己多d, 不過長髮又好似靚d, 所以哩幾年都係長髮. 朋友都話唔襯我. 衰. :(

男人留長髮好樣衰, 越短越好睇.

小張 說...

你會唔會又想剪短佢呢?
不過以你坐言起行既性格可能短髮真係會襯你多d :>

小臭 說...

不過你個皮頭都係長d好睇d. 唔使驚皮皮過長個喎!

匿名 說...

有冇大頭近照俾我睇下你個頭有幾skinhead 呀?

Andy

匿名 說...

小張, 其實我短左好多年頭髮, 都係哩一兩年先留到甘鬼長扮斯文. 連光頭都試過啦, 所以等有一日真係再有甘o既衝動, 我一定要再剪好短好短.

匿名 說...

Your skinhead look very good , better than long hair look . I am natural curly hair , so I like short hair too . Besides , I have two 轉 on my head , long hair look bad...