星期六, 8月 18, 2007

女排大獎賽

8月又是世界女排大獎賽的日子,
自從99年起,
每年都到澳門分站欣賞賽事。

4年前加入了球迷會,
蕃薯們每年都會參與球迷會活動。
每年都會到現場替中國女排打氣。

今年新人們表現一般,
但球迷會亦浩浩蕩蕩佔據球場一角落,
聲嘶力竭的為女排吶喊助威。

在澳門站,
當日賽事結束後都會有大抽獎,
參加了8年亦未曾中過一次安慰獎。

今天拿著票尾,
心血來潮的覺得自己今日一定會中獎。
(其實次次都覺得自己會中獎)

誰不知今天真的中了二獎,
那是一部Nikon 數碼相機。

當主持人讀到我的票號時,
不禁大叫了數聲,
飛奔到球場上領獎。

今次真係一鋪翻本。
我當了這是我的大獎了。



4 則留言:

虎茶 說...

抽獎命?!?! 真係一舖番本呀. 番本事少, 果下既開心事大呀.

小張 說...

以前一直都冇抽獎命,春茗的一圍12人抽8 個獎我都可以冇份。唔通係時候轉運?

匿名 說...

你就好啦,我咁大個人一次似樣的獎都未曾抽過。

Andy

匿名 說...

我都算是有抽獎命的人,但其實你都唔差,因你識到我haha !
(好唔知醜!)