星期五, 7月 27, 2007

尿尿

各位男士,
你到洗手間小便時會選擇那一個尿槽?

有興趣可以試玩玩這個Flash game,附註解。(女士也可以玩玩的)

話說小弟今日到一餐廳與朋友喝咖啡,
人有三急到洗手間小便。

那裡有三個尿槽,左右兩個已有人佔用,
我唯有走到中間的那一個。

正當暢快之際,右手邊的那位中年人兄已經完事。
他的右手死命的甩他的雞巴。

突然我發現我的右手前臂涼了一下,
再用眼尾一,
我的天!!!!

有兩滴水點躺在上面,
一定是源出中年人的雞雞。

幸好那兩滴尿沒有流動,
我快快完事便跑到水龍頭那兒狠狠地沖洗我的右前臂。

嘔心呀 %#^&#

2 則留言:

mysimplelife 說...

有時有D男人做善後時確係有D誇, 動作之大真係以為佢想...

小張 說...

係呀,響出面公厠以為係自己屋企咁,都唔理下隔離個位既。