星期二, 4月 07, 2009

霎時

假如有一天我突然消失,
請不要找我,
原諒我的不辭而別,
原諒我的自私。

請你/你們忘記我吧,
因為我不會回來。

一個人會去那裡,
做什麼都好。

我真的有這麼一個念頭,
今天晚上,
特別強烈。

5 則留言:

Unknown 說...

小張,咁負能量,唔似你嘅作風喎,冇事吖嗎?

小張 說...

那只是一個浪漫的想法,一點負能量都沒有。

mysimplelife 說...

我諗你係需要個假期~

小張 說...

安東尼, 你說得對, 但可見的真正假期在8月 :<

mysimplelife 說...

放個long weekend...吧啦~ 五月一日好似係好日喎.
否則正能量會變成...........無能量.