星期六, 9月 27, 2008

對話

某人: 你好,請問係唔係92xx xxxx既機主?
我 : 係呀,有咩事呢?
某人: 我地係xx打電話來既,宜家有一項優惠提供俾你,
今日響我地公司申請萬應錢會享有利率折扣。
我: 係咩? 但我唔使借錢喎。
某人: 唔係呀先生,如果過左今日就冇左哩個優惠啦。
我: 咁我真係好有錢,唔使借錢喎。
某人: 咁你有冇朋友需要用錢?
我: 我d朋友都好有錢架喎。

電話中斷聲.......

本人重申並未持有"累埋兄弟"迷你債券,不需要借錢。

5 則留言:

匿名 說...

i also such call ar!!!!

mysimplelife 說...

由前日開始, 一見來電係3字頭電話號碼, 通常十個有九個係呢類傳銷電話. 我一律用濃烈英國口音英語接電話, 對方通常會立即sorry收線. 我諗用國語日語都可以有相同功效.

小張 說...

Gary, 自從次按危機爆發,久不久就會收到哩d Call. 煩死.

Mysimplelife, 冇人同我操練濃烈英國口音呀, 我d英文oral 夾雜住英式加美式, 可唔可以請教你的B先?

mysimplelife 說...

平時我講英文都係你咁英+美...我諗呢種係港式卦.XDD
B係美式...
不過原來呢個方法有時唔work, 今日有位朋友打電話俾我, 我見又係3字頭電話顯示, 咪又黎英文人上身, 嚇到位朋友問: 請阿邊個邊個聽電話? 原來佢用公司電話打俾我. 唉.

匿名 說...

other Case study :
某人來電: 先生,同你做過訪問...
若你無聊幫佢做的話...
幾日後...
某人來電: 先生,多謝你之前同我地做有關xx訪問,你宜家中左我地嘅抽獎,請你係xx時來領獎,我地有專人服侍你...
係哩個時候,先知自己中招,以後唔使止意幫人做訪問!