星期日, 9月 21, 2008

大白兔糖

有一年的農曆新年,
到親戚家拜年。

全盒放滿了一角我喜愛的大白兔糖。

小時候喜歡把黏在糖上的米紙慢慢撕下來,
但總是失敗。

往後幾年的全盒糖果組合,
大白兔糖被慢慢金沙巧克力或日式軟糖取代。

有一陣子很掛念大白兔糖,
就走到超市買了一大包,
不消一天便把它吃個清光。

今天看新聞報導,
驚覺這兒時小吃含三聚氰胺*。
那麼我現在常吃的7D芒果乾,
Pizza 味薯片,哈根達斯雪糕,華苑齋燒鵝等等。

明天應該要買下那些常吃的東西,
自費聘請化驗師去驗一下有沒有含對人體有害的物質。


注: 三聚氰胺(化學式:C3H6N6),俗稱蜜胺、蛋白精,
是一種三嗪類含氮雜環有機化合物,被用作化工原料。
具毒性,不可用於食品加工或食品添加物。

3 則留言:

mysimplelife 說...

有無睇尋晚亞視新聞訪問大白兔糖既負責人, 佢話佢唔會回收, 因為D糖乜事都無.仲話佢地仲食緊仲問記者:你吃不吃?
好一句"有風必有雨"就將個負任推得乾淨.
我開始相信:
1)中國人(尤其大陸果班)真係外星人後代, 因為佢地真係乜野唔食得既物質都放到食物去.
2)末日機器未發揮效力, 我地已經老早死晒.
3)今年中國人同石真係有緣, 先來個Sharon Stones跟住再有Kidney Stone.

小張 說...

我都唔明佢地做咩有人性到連自己人都要害。

匿名 說...

小張:

你錯了,自己人是打死也不會吃自己生產的食物的。