星期三, 9月 10, 2008

假如2008年9月10日是我的最後一天...

我會先回香港見見家人,
與妹子吃個午飯,
處理好銀行的事情,
回澳門見見親戚,
晚上與蜜糖吃個好的晚餐。

然後一個人乘飛機到西藏,
就在那裡離開。

我應該沒有什麼遺憾,
要玩的已經玩過了,
要到的地方也都去過,
想要做的也做過。
我可以含笑離開。

伸延閱讀: 假如今天是你生命中最後一天,你會...

6 則留言:

小臭 說...

我不要!!我覺得我還有很多福未享的.....

小張 說...

你都未玩夠,有排都未到最後一天啦。

mysimplelife 說...

原來就算真係世界末日都係要去到10月21日先發生, 搞到我寫左篇野唔出得. XD
但我諗如果呢個小黑洞要用四年時間吞食呢個世界, 每日打開窗見到天空越黎越細可能會好淒美, 好睇過夕陽.

小張 說...

睇住有咁長時間先世界末日比起突如其來的要來得恐怖呀 ~~~
不過你同你的B 可以一齊完成未完的事情 :>
今天上網睇個實驗直播,真係好黑呀, 什麼也看不到。

匿名 說...

我想我跟你差不多

小張 說...

Ana, 咁我地約埋去納木錯啦 :>