星期三, 5月 09, 2012

要不要做?

場景: 某夜店
人物: 本人,E,路人甲乙丙丁戊己庚辛壬癸
時間: 凌晨

E: 坐過來啦,飲左哩杯去。
我: 嘩,哩杯咩來架? 飲醉我就大件事。
E: 醉左我送你返我屋企囉,好近咋。
路人甲: 拿~~哩杯好野來架。
我: (挑,咪即係 Vodka 溝橙汁,根本檯上只有這些)
      哈哈,好啦。
E: 要乾。
我: (乾你老味,第一次見咋。) 飲少少啦。
路人乙丙: 飲晒佢啦。
我: (屌,飲一杯即走) 好啦好啦。
     骨碌骨碌一飲而盡。

E 一手攬住我問哩樣問個樣,
閒談間講到工作。
一般我都唔會響夜場同啱啱識既人講工作,
但唔知點解個晚就爆左出來自己做咩。

E: 依~~咁你有同咩咩機構有生意架?
我: 哦~~ 有哩間哩間同哩間囉。

E: 呀,哩間係我細佬開架。
我: (我屌你老味呀,使唔能使吹咁大? )
      真係架?
E:  咁你有冇同哩間有生意呀?
我: 哩間就冇喎。

E: 唔怕,我幫你搞掂佢,我家姐係哩間既大老闆。
我: (你係唔能係路呀,飲到癲9左呀)

E 即刻攞左部IPhone 出來,打開個Contact List。

成版都係名人。
我心想: 又做得幾認真喎。

找到那機構的老闆,E便按鍵。
電話接通,他打開個啦吧。

E: 家姐,你響邊呀? 我搵你幫幫手呀,哈哈,我而家好醉呀。
名媛家姐: 你去死啦,我現在響巴黎呀。
收左線。

(屌,把聲真係呀名媛家姐。
咩原來佢冇吹水,真係果個家族既人來架@o@ )

E: 哈哈,家姐同呀邊個邊個一齊呀 (邊個邊個係某名人)
    我下次再幫你講聲啦。
講完佢就咀左過來。

我忽然覺得自己好似個d出賣肉體既小花旦咁,
為左有工作機會就同老闆上床個種感覺。

(我知道如果靠佢既關係,
要做到哩個機構既生意真係會容易百倍,
好過自己上門硬銷,
d 經理唔睇僧面都要睇佛面啦。 )

但佢咀埋來個一刻真係好難受 ,
所以我借尿遁。

我體會到個d出賣肉體工作既名星仔其實好勁架,
真係冇心冇力先做得來。
心係指良心,
力係指定力。

我都係腳踏實地做人啦,鴨都係留返來食就算啦。

後記: 幾天後在一場合又遇見E,
他Whatspp我: 我地真係有緣啦,咁都撞得到,
今晚我出席完左個咩咩咩晚會一齊去飲野啦。

當然我最後都冇去啦。

2 則留言:

mysimplelife 說...

只怪你太有魅力.

小張 說...

不會吧,E 要玩的話, 那些路人丙丁也很優啦