星期四, 8月 05, 2010

兩個外甥女

妹子去了歐遊,
留下了兩個女兒在家由老爸照顧,
我知她放心不下,
抽空數天回港聚聚朋友也照顧一下兩個外甥女。

寶寶依然可愛。
雖然難得一見,
她仍記得我對她的好,
晚上睡覺時跳上來我的肚子給我按摩。

我吃雪糕時她也貓視眈眈,
心軟了,
餵了她一口。
她就是喜愛吃雪糕,
妹子也那她沒辦法。



珍珍依然故我,
閃得就閃,
好難得才見到她一面。
拍這幀照片難度很高,
因為她是在書櫃頂上,
冷眼瞟了我一下。

兩個外甥女真是性格大不同。

2 則留言:

虎茶 說...

bobo好乖咁樣喎. 係咪真架?

小張 說...

都算係幾乖, 不過就唔係咁鍾意俾人抱, 抱住佢過到30秒已經好成功。 佢就係好貪食, 你睇佢幾肥.
珍就得個樣, 佢好瘦, 又有少少神經質.