星期一, 1月 14, 2008

我又想一齊呀

天氣又轉涼了,
各位Bloggers 要保重,
多穿衣服呀。

我的兩位大帝穿了一身名貴皮草,
但仍然貪得無厭,
強搶我的民女醜小鴨,
把她溫存一番。






亞樹,
你還壓在她的身上,
你已經在多年前被去勢了,
還有這個能耐嗎?












在旁的石仔也想分一杯分羹。
亞樹又怎會把他的女人與你分甘同味丫。


















註: 民女是一暖水袋。

7 則留言:

匿名 說...

阿活, they are very cute ar!!!

匿名 說...

佢地有樣學樣...

小張 說...

貓貓真係好可愛,
我係佢地既奴隸。

Pema 說...

I love them very much :)

虎茶 說...

阿樹可能係到係諗, 點解你加d熱水呀, 唔夠暖嘛, 做僕人咁唔醒目架.

匿名 說...

話時話,阿活你要民女醜小鴨作什麼?
你已經揸緊Benz wor !民女醜小鴨唔識載你兜風!

小張 說...

唉, 虎茶, 我諗你都知要做佢地僕人係幾咁辛苦啦, 你都係"受害者" 之一 :>