星期五, 9月 14, 2007

吉隆坡(一)Ritz Carlton Hotel

對我們這些背包旅客來說,
入住5星級酒店簡直就是浪費金錢,
還是覺得把錢花在食物,
觀光,體驗等貼錢買難受的活動來得划算。

大半年前訂購了這星期一的來回平價機票到吉隆坡,
才500多元。
但就是因為朋友F的關係,
我們入住了Ritz Carlton。
F是在皇冠酒店的高級要員,
藉著他的網絡我們的雙人房升級到套房Suite。

一進房子,
才發現是一所3千多尺的豪宅。
心裡不禁嘩了幾千次,
但又要假裝鎮定,
因為服務員在介紹房子的格局及設備。



這是飯廳望向客廳的位置。


















客廳望回飯廳。













有焗爐,微波爐,多士爐,洗碗碟機,
咖啡廳機的廚房。


















可以免費上網的書房,
不過我們沒有帶手提電腦,
所以這便成了我寫日記的地方。











朋友F的King size 睡床。
還有一間小弟睡的客房,
每一間房都有DVD機,
無敵市區景觀,
房子更有3個浴室。






才RM350 一晚,
便換來超級享受,
都是值得的。


但我們在酒店的時間不多,
我還是喜歡出外飲飲食食,
看看人也看看風景。


晚上回到那麼舒適的房子,
還是忍不住要好好行用它的設施。
買了兩套老翻,
享受了兩個晚上。

這4日3夜的住宿真是一流,
大概再會這樣花錢的機會不多。

3 則留言:

匿名 說...

間房好緊要下啦真係, $350唔住真係對唔住自己, 我係你都一樣唔會放KL d相而係放酒店d相lo.好正.

我o係北海道 $350都係訓地板咋.衰.

小張 說...

Ana,350係馬紙, 即係大概HK$800左右啦, 兩個人share返都係好抵既。
你地響北海道係唔係訓塔塔米呀,咁咪重好 feel囉。
KL冇咩野好玩, 我地只係不停咁食。

小臭 說...

哼,你去享樂居然忘了小臭!!