星期五, 9月 25, 2009

三杯到肚

小弟算是一個好杯中物的門徒,
間中三五成群摸下酒杯底。

記憶中喝醉的次數不多,
醉後反應:
1. 嘔
2. 訓

就只是這樣。
朋友們不要踫我,
因為我會嘔得更厲害。

我的一位表哥飲醉後會發癲,
曾經試過打盲了他家中的狗狗的一隻眼。

有一位朋友喝醉後會狂哭;
又有一位朋友醉後會抱住身邊朋友接吻。

未知曹格及側田醉酒後會是那一類?

3 則留言:

mysimplelife 說...

我酒量淺過淺水灣, 一罐啤酒已經醉. 再加上身體唔好, 十年前已經戒左酒.

Unknown 說...

我醉酒都係呢兩個反應,如果醉酒可以打人,咁係咪未醉呢??

小張 說...

Mr mysimplelife, 身體唔好唔單止要戒酒, 還要戒色喎 :>

Gary, 你睇下好多家暴事件都係因醉酒而起.