星期五, 7月 10, 2009

米米長大

兩個多月前,
朋友送了這個小玩意給我。

回來時是一對的,
但有一天給我意外的毀滅了一個。

















這兩隻東西是龍蝦仔,
是一種淡水龍蝦,長大後可長約10cm。
我放了他們在浴室中。

平時浴室門鎖上的,
那樣樹石便不能入內搗蛋,
龍蝦仔便可長命百歲了。

起初把兩隻東西放在一起養了個多星期,
但一缸不能藏二蝦,
其中一隻被打至殘廢。(註)

迫於無奈分開他們。
禍不單行,
有一天換水時那殘廢蝦給沖入洗手盤。










現在只賸下"米米"。
















今天米米又長大了,
外殼退掉,
露出軟軟的身軀。

圖二的右下角便是米米的退殼。
圖三在米米的右下方便是他的前軀。

如果我可以這樣長大就好了。


註: 即使手腳殘廢,退殼後新的手腳又會長出來。
但身體極為脆弱,必須獨處待殼變硬才行。

3 則留言:

虎茶 說...

石仔, 阿樹無拎出黎玩咩? 如果比bubee見到, 實捉出黎玩, 然後再吃左佢. 班友好鍾意食蝦仔架.

小張 說...

就係怕佢地會拎出黎玩, 所以我唔夠膽放響廳. 有一晚開左厠所門, 佢地八掛走左入去, 眼金金望住隻蝦, 我即刻趕返佢地出去, 唔係蝦仔實死梗.

Pema 說...

點食 ??